پوست و مو

پوستتان را بهتر بشناسید

پوست یکی از حساس ترین عضو های بدن انسان می باشد . شناخت آن برای همه افراد در همه سنین برای سالم نگه داشتن آن یک امری ضروری می باشد . اکثر افراد بدون شناخت پوست خود نسبت خرید محصولات و یا درمان اقدام می کنند که این رویه پر آسیب ترین عملی هست که روی پوستتان آسیب های جبران نشدنی بر جای می گذارد .

بزارین یکم شفافتر توضیح بدم ، وقتی پوستتان چرب است و شما به یک فروشگاه میرین و میخواهید یک کرم ضد آفتاب خوب تهیه کنید . خوب شما اولین سوالی که از فروشنده می پرسین اینه : یک ضد آفتاب خوب دارین ؟ قیمت ؟ ایشون هم بدون پرسیدن اصلیترین سوال ( پوستتان ؟ ) نسبت به نشان دادن انواع محصولات برای شما اقدام میکنه ! الان پوست شما چرب است و فروشنده یک کرم مناسب برای پوست های خشک رو برای شما میده و کلی هم تعریف میکنه ! وقتی از این کرم استفاده میکنید متوجه می شوید که پوستتان خیلی چربتر شده و جوش زده ! اینجاس که میرین پیش یک دکتر و ایشون هم یک ضد جوش بسیار قوی براتون تجویز می کنه و جای جوش داخل صورتتان می ماند ! در مرحله بعد دوباره پیش دکتر بر می گردید و لیزر روی پوستتان انجام می دهد ، لیزر بعضی از قسمت های پوستتان را می سوزاند ! دقت کنید که همه این کارها فقط و فقط به خاطر مطلع نبودن خود شما از نوع پوستتان صورت گرفت . پس با ما باشید تا اطلاعات پوستی خودتان را بالا ببرید .

انواع پوست :

  • پوست معمولی
  • پوست حساس
  • پوست خشک
  • پوست چرب
  • پوست مختلط

در آموزش های بعدی هرکدام را با جزئیات کامل توضییح خواهیم داد . هر روز با یک مطلب علمی با ما باشید . ( هم اینستاگرام سایت و هم داخل قسمت مطالب سایت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *