پوست و مو, داروها

آینده ضد چروک های تزریقی

ما در حال حاضر در پرسرعت ترین گذر زمانی تکنولوژی زندگی می کنیم . زمان بزرگ ترین لاکچری حال حاضر است . مکاشفات فوق العاده امروزه طرز تفکر جدیدی را ایجاد کرده است و تمام ایده های مراقبت از پوست را تحت تاثیر قرار داده است . این تحقیقات بزرگ باعث شده است کلینیک های درمانی پوست بدون عمل های جراحی دردناک و خسته کننده جوانی را دوباره به پوست برگردانند . این تحقیقات و دانش های به دست آمده امروزی نوید روزهای خوبی را برای زیبایی و جوان سازی پوست می دهند .

 

در آینده ، شما خواهید توانست : توسط کرم پف های زیر چشمتان را درمان کنید

فشار سنج ، پنیسیلین و موارد مشابه این ها از جمله اختراع های بزرگی می باشند که توسط یک حادثه اختراع شده اند . تازه ترین مخاطب لیست اختراع های غیرمترقبه و موفقیت آمیز ما XAF5 نام دارد . این اختراع همانند جنگ ستارگان برای دنیای زیبایی پوست می باشد ، و شاید هم نه ! شاید کلمه جادو بیشتر برازنده اش باشد . این کرم دور چشم به سرعت پف های بزرگ زیر چشم را آب کرده و سطحی کاملا صاف در زیر چشم ایجاد می کند .

1

این کرم چربی زدای در لیست آرزوهای زیبایی افراد زیادی قرار دارد . اما همیشه چهارچوبی در عرضه کردن اختراعات بزرگ علمی وجود دارد . تا این لحظه XAF5 داروی جدیدی است که برای مبارزه با چربی به روی صحنه آمده است ( اولین هدفش : مبارزه با پف چشم ) ، که کاملا اتفاقی کشف شده است و پیشرفت آن کاملا شبیه به رشد کردن یک درخت تازه کاشته شده می باشد که روز به روز به قامت آن افزوده می شود . عده ای از بیماران گلوکومی در یک آزمایش توسط XAF5 مورد درمان قرار گرفتند که نتایج حاصل از آن کاهش فشار ناحیه چربی دار زیر چشم بود . نتایج حاصل از این آزمایش باعث شد که چشم پزشکان به سمت پمادی روی بیاورند که بدون ایجاد درد برای مریض منجر به درمان پف زیر چشم می شود .

تحقیقات انجام شده بر اساس سن و ژن نشان می دهد که در سنین بین ۴۰ الی ۷۰ سالگی اگر فقط شب ها از کرم XAF5 استفاده شود ، طی چند روز پف های چشم خوابیده و بعد از ۱۰ هفته کاملا محو می شود و ۸۵% از افراد احساس رضایت کامل دارند .

قبل از اینکه XAF5 در یک بطری برای مردم دنیا عرضه شود Michael Singer ( چشم پزشک و محقق XAF5 ) اذعان می کند که اولین مشتریان این دارو افرادی خواهند بود که از عمل های جراحی ترس دارند . او می گوید این دارو جایگزینی برای عمل جراحی نیست بلکه کامل کننده و بهتر از آن است ، این دارو سلول های بزرگ و چرب را می بندد و از رشد دوباره آن ها جلوگیری می کند . تائیدیه FDA این دارو قبل از سال ۲۰۱۸ ممکن نیست بیاید . همچنین در حال حاضر محققین در حال بررسی تاثیرات این دارو بر روی چربی های زیر چانه می باشند .

2

بوتاکس یک دارو نسبتا شناخته شده است ولی نه عامه پسند ! ( در سال ۲۰۱۳ حدود ۶٫۳ میلیون نفر از آن استفاده کرده اند که این صحت ماجرا را نشان می دهد ) و دارای مولکول های فیزیکی و بسیار بزرگ است که قابلیت جذب از روی پوست را ندارد . این یک موضوعی بسیار پیچیده و جذاب است . اولین داروی بوتولینیوم توکسین که مجوز FDA را نیز کسب کرد RT001 نام دارد . بعد از گذشت نیم ساعت از استفاده RT001 بر روی پوست صورت نشانه ها حاکی از آن است که این دارو باعث می شود عمق چروک ها کاهش یافته و جوانی به پوست برگردد . نتایج استفاده این دارو بسیار شگفت انگیز است ، حدود ۸۵% از افرادی که از این محصول استفاده کرده اند از نتایج شگفت انگیز آن راضی هستند .

همانطوری که مشاهده کردید پیشرفت علم در یک روند پرسرعت و کاملا صعودی قرار دارد که باید منتظر داروهایی باشیم که در آینده نزدیک ما را از عمل های جراحی ترسناک و خسته کننده نجات دهند .

این مقاله نوشته Michelle Wenli می باشد و تیم ترجمه زیباپرفیوم آن را به زبان فارسی برگردانده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *