آرایشی

درباره محصولات آرایشی لانکوم بیشتر بدانید!

برند Lancome ( لانکوم ) در سال ۱۹۳۵ توسط Armand Petitjean در فرانسه تشکیل شد . این برند در ابتدا بعنوان یک خانه عطرسازی تشکیل شده بود که بعدها گسترش یافت . اسم لانکوم از قلعه های سوخته و خراب شده الهام گرفته شده است و رزهای موجود در عکس این برند نشانه ای از رز طلایی تنها هستند . کمپانی لانکوم دارای لاین های آرایشی ، عطریات ، بهداشتی می باشد و مشهورترین کالای این برند ریمل هیپنوز می باشد . این برند یکی از پرفروش ترین برندهای آرایشی در جهان می باشد .

محصولات آرایشی لانکوم دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشند که بیشتر تمرکز این برند در محصولات آرایشی خودش ساخت محصولات بدون آلرژی و با حداکثر کیفیت ساخت می باشد . برای مثال این برند برای ساخت کرم پودر میراکل خودش حدود ۸ سال به تحقیق و آزمون خطا پرداخته است ! شاید اگر فقط چند ماهش را کارخانه های ایرانی به تحقیق میپرداختند الان وضعیت تولید محصولات  آرایشی در ایران به این صورت نبود !

کمپانی لانکوم دارای آرایشگران حرفه ای بسیار در بطن شرکت می باشد که از جمله آن ها Fred Farrugia آرایشگر نامی است که ۱۳ کاکشن آرایشی را برای این کمپانی خلق کرده است و علاوه بر آن از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ مدیر آرایشی این کمپانی می باشد . کالکشن Pollen او در سال ۲۰۰۰ باعث شد این کمپانی اولین رژ لب مابع تیوپی خودش را که به اسم Juicy Tubes نیز معروف می باشد تولید کند .

جالب است بدانید که اولین مدل آرایشی این برند یک دختر ۱۸ ساله به اسم Carol Alt می باشد که در سال ۱۹۷۸ به روی دوربین رفته است . همچنین طولانی ترین همکاری این کمپانی با یک مدل به مدت ۱۴ سال پیاپی با مدل مشهور بین المللی Isabella Rossellini بوده است .

محصولات لانکومی که در فروشگاه زیباپرفیوم عرضه می شوند تماما اورجینال هستند و برای خرید این محصولات می توانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید :

جهت خرید محصولات لانکوم کلیک کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *